Sara

Pretty good

Publicerad 2008-01-30 20:17:58 i Sakerna

Onsdagar är långa dagar. Det känns som om de aldrig tar slut. Och idag började dagen inget vidare, fick reda på mitt geografiprov och jag nådd einte mitt mål. Men jag antar att jag får vara nöjd i alla fall... Eller, försöka vara nöjd. Sofies kommentar var:

- Men Sara, man KAN inte vara bäst jämt.
- Nej, jag vet, men jag VILL!

Fast jag vill egentligen inte vara bäst. Jag vill bara ha MVG, det kan väl inte vara för mkt begärt? Hursomhelst. Dagen rullade på, mentorstid, spanska,. svenska, latin och engelska. På engelskan hälsade två mormorner från USA på och det var riktigt kul att höra på dem. Vi frågade lite om USA, om det är så extremt som det framställs i media, lite om skolsystemet och så. Intressant, dessutom var det härliga killar =)

Sedan var det ju flöjtspel (ingen höjdardag för flöjtspel idag men dugligt gick det) och så käkade jag och mormor upp en hel godispåse ensamma på 20 minuter. Oerhört onyttigt men ändå lite behövligt idag.

Imorgon blir också en lång dag med träning och miniorer. Får dessutom träffa EllenBellen igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela