Sara

Stönande pojk

Publicerad 2008-01-22 17:27:15 i Sakerna

Underbar dag idag. Det gick bra på svenskaprovet vi skrev förra veckan, på håltimman fick jag MYCKET gjort och idrotten var bara knäpp. Pratade getingar med Tilda i bussen hem och cykelturen var också härlig. När jag fick syn på mitt hus lyste solen på det och det var alldeles överdrivet vackert.

Hittade för övrigt "mitt hus" på muséet idag. Det fanns utmärkt på en karta över gamla bosättningar ^^ Det här stället har anor =)

Förresten kräver idrotten lite mer plats. Vi körde gympa med film och killen som pratade var så bögig. Kom igen nu (stön) en kvar, mår ni bra (stön), åh, sista nu (stön), det SKA kännas (stön) är bara lite av allt det han stönade om. Yuck... Inge kunde ju jobba med honom stönande i bakgrunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela