Sara

Värkande värk

Publicerad 2008-01-29 18:02:30 i Sakerna

Jag kommer inte att kunna lyfta mina armar imorgon. Idag har jag träningsvärk i triceps och vi körde box på gympan. Det kändes inte jättemkt då men det lär ju bli desto värre imorrn... Härligt värre får jag säga. Å andra sidan kan man vara ganska nöjd med sig själv då =)

Dock har det varit en bra dag idag. Förutom första minuten efter att jag gått upp och geografiprovet. Det var inte alls roligt att skriva det, visserligen brukar det aldrig vara särskilt roligt att skriva prov men den här ggn var det jätteklurigt och jag fattade inte frågorna. Knepiga Jan...

Därför ska jag ha orgie med De Skamlösa och Gossip Girl ikväll för att muntra upp mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela