Sara

Höstlikt

Publicerad 2008-07-15 18:17:14 i Sakerna

Grå dag idag. Om det inte vore för ljuset (trots allt fortfarande ljust när jag går upp och ljust när jag lägger mig) skulle man kunna tro att det är höst. Visserligen ganska varmt också. Men sitter man inomhus och tittar ut kan det lika gärna vara oktober som juli. Tråkigt. Å andra sidan skönt att det inte är gassande sol, vore tråkigt att sitta på jobbet då. Nu missar man inte något vackert väder i alla fall. Jag tror att sommaren kommer den 2 augusti. Då har jag jobbat klart oxh kan njuta av den.

Men nu ska jag måla på ett lager nagellack och sedan läsa lite Kristin Lavransdotter innan kvällsmat och Morden i Midsomer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela