Sara

Hurtbulle, jag?

Publicerad 2008-07-02 18:36:52 i Sakerna

Fikade med Ida idag. Trevligt att träffa henne ingen. Det var ett tag sedan. Dock fick det bli snabbfika eftersom jag var trött efter jobbet. Idag har det inte varit en minut över. Fick inte ens ngn fikapaus på eftermiddagen. Då är det illa. Jag fick snatta ett päron för att överleva. Det bästa med jobbet är gratis frukt och uteplatsen när solen skiner =)

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, tidigt. Känner på mig att jag kommer somna så fort jag lägger huvdet på kudden som det ju så fint heter. Jobbigt att gå upp halv sex och träna, det ska erkännas. Men oh, så nyttig man känner sig. Det gör det lätt värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela