Sara

Kvällsplanering

Publicerad 2008-07-16 19:53:15 i Sakerna

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. Ska till gymmet innan jobbet och därför måste det vara ngt som inte blir skrynkligt iväskan. Köpte en klänning på KappAhl (tro det eller ej, jag älskar KappAhl, jättesöta kläder ju, en del saker, inte allt. Vissa plagg skriker tant, dem brukar jag undvika) för några helger sedan, en fin blommig sak. Den får det nog bli, har dock inte bestämt mig för om det blir lila eller bruna leggings till. Men tror att jag satsar på bruna. Eller lila. Hmmm, svårt val.

Men nu ska jag gå och fixa lunch till imorgon. Potatissallad och köttbullar. Ska fixa lite sallad också som den renlevnadsmänniska jag är (not).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela