Sara

Men fredag är ändå den dagen som känns bäst

Publicerad 2008-07-04 18:37:27 i Sakerna

Jag är dålig på att blogga. Men det beror på jobbet. Eftersom jag sitter vid en dator hela dagen på jobbet är jag inte jättesugen på att sätta mig framför den så fort jag kommer hem. För övrigt har jag ingen inspiration alls när jag kommer hem eftersom jobbet suger musten ur mig! Idag fick jag fakturera om tre ggr för att få allting rätt. Det var inte roligt alls. Men det löste sig i alla fall och jag kunde gå hem med gott samvete =) Tom fem minuter innan jag slutade.

Nu ska jag och mamma snart laga tonfisksås och sedan ska jag slappna av ordentligt. Imorgon är det konfirmation som gäller. Då får vi äntligen hem vår lille gosse igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela