Sara

Planering?

Publicerad 2008-07-30 20:08:46 i Sakerna

Bara två dagar kvar på jobbet nu. Folk (Pia) frågar vad jag ska göra sen. Jag har ju ingen aning! Har en vecka innan jag åker till Tyskland. Antingen kan jag planera veckan full eller strunta i det och ta det som det som det kommer. Det lutar åt det senare alternativet. Jag orkar inte planera, vem pallar det när det är sommar?

Det enda jag planerar för tillfället är vad jag ska ha på mig för kläder. Måste börja fundera på packningen till Tyskland också. Med Ryanair får man ju begränsa sig lite. Men klarade jag Spanien ska jag nog klara Tyskland. Ska bli så roligt, ska bl a få uppleva ett tyskt barnkalas. Kan ju vara bra att få prata med lite barn, det är ju ungefär lika duktiga på att prata tyska som jag.

Men nu ska jag ta och packa väskan. Gymmet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela