Sara

Slappis

Publicerad 2008-07-20 11:22:16 i Sakerna

Jag gillar söndagar, starkt. Söndagar kan liksom aldrig bli fel! Antingen är man hemma hela dagen och gör ingenting nyttit alls. Eller så träffar man släkt eller vänner. Söndagar innebär liksom inget krav. Mer än att man ska ta det lugnt. Till och med min pappa tar det lugnt på söndagar (så lugnt han kan ta det med kossor som beyhöver mjölkas i ladugården) och det vill inte säga lite det!

Den här söndagen ska jag ät alunch hos mormor och morfar, farmor och farfar ska också dit så det blir mys på hög nivå =) Och sedan ska det mysas lite till med Ellen. Ingen aning om vad vi hittar på men det lär ju bli en del pratat. Munnarna går på oss båda två när vi träffas. Och det är så härligt =)

Men först ska jag nog dricka ett glas vatten och läsa lite Sigrid Undset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela