Sara

Sol & bad

Publicerad 2008-07-25 17:45:46 i Sakerna

Fick sluta tidigt från jobet idag. Snälla Pia tyckte att jag kunde åka hem och sola istället för att sitta och göra ingenting på jobbet. För jag gör inte så mycket. Eller, det gör jag väl, men det går ganska fort och sedan har jag inget kvar. Konstigt, men så är det. Och solat har jag gjort. Legat ute i ett par timmar i alla fall. Fast jag är ganska dålig på att sola. Det är egentligen för varmt för min smak.

Imorgon är det Sommarland som gäller innan cruisingen. Pia tyckte att jag skulle försöka bluffa mig in på Plantis, men vi får väl se hur det blir med den saken. Bra blir det i alla fall, hur det än blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela