Sara

Sommarkväll

Publicerad 2008-07-14 20:06:32 i Sakerna

Sitter här och suckar med rosa naglar och en ond handled. Jag ska snart gå ner till mamma med min almanacka som hon ska få scrappa och så ska hon få titta på min hand. Gjorde sjukt ont att träna imorse när jag skule lyfta men vägrade såklart att ge upp som den dumdristiga envisa flicka jag är.

Jobbet går framåt. Jag ska nog inte satsa på att jobba på kontor i framtiden. Det har jag kommit fram till. I alla fall inte ett mejerikontor. Nepp, inte min grej. Men som sommarjobb är det perfekt, Jag släpper jobbet när jag går ut genom dörren och jag får bannemig tänka en massa för att lösa problemen. Fakturor, debiteringar och krediteringar. Hit och dit, fram och tillbaka.

Nu ska jag dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela