Sara

Uppe med tuppen

Publicerad 2008-07-29 20:18:41 i Sakerna

Idag har det varit en riktigt bra dag. I morse var jag på gymmet oh svettades rejält innan jag åkte till jobbet. En hel del att göra idag. Två stooora buntar med följesedlar från Klings Glace och dessutom försäljningsstatistik att fixa med. Det är väl inte världens roligaste kanske men jag gör hellre något tråkigt än ingenting alls. Det värsta jag vet är att sitta sysslolös.

Efter jobbet var jag en sväng på biblioteket och lånade om lite böcker och sedan bakade jag chokladpaj. Sista veckan på jobbet nu och då måste man ju bjuda på något. Det får bli imorgon eftersom det är lite hipp som happ med närvaron på kontoret såhär på sommaren. Men imorgon är det riktigt många som jobbar så då ska jag bjuda på fika. Har ingen aning om hur pajen smakar men den ser i alla fall god ut.

Men nu ska jag fixa lunch till imorgon. Tror bannemig att det står portergryta och ris i kylskåpet, det säger jag inte nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela