Sara

1, 2, 3, 4 alla byxor äro dyra...

Publicerad 2008-06-27 16:52:36 i Sakerna

Jahapp, en vecka på jobbet avklarad dårå. Skönt med helg, jag ska sova länge och försöka på alla siffror att sluta snurra. Det är väldigt många siffror på jobbet. ibland känns det konstigt att det faktiskt bara finns tio stycken... De ser så himla många ut på fakturorna och följsedlarna...

Hursomhelst, den sifferlösa helen ska tillbringas på bio med Ellen eller med en bok i handen. Jag har lättare för bokstäver än siffror. Ikväll har jag lovat min käre lillebror att jag ska laga lasagne. Baktanken med det är att jag får något att ta med mig till jobbet nästa vecka. Att jag får en stor kram om jag lagar lasagne har inget med saken att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela