Sara

Back in town

Publicerad 2008-06-13 20:11:20 i Löjliga listor

Verkligen ledsen för uteblivet bloggande. Har inte kunnat logga in på mitt konto men nu är detta löst efter mycket om och men. Tack för hjälpen blogg.se!

Dagarna har annars flutit på ganska mycket som vanligt. Dock inte så mycket i skolan numera, såklart. Har tillbringat dagarna med att göra ingenting alls. Jag förstår inte vad de här sista dagarna ska vara bra för. Vi gör ju inget vettigt ändå. Så fort studenterna försvinner går luften ur skolan, ingen vill mer, ingen orkar mer. Alla väntar på att få sluta. Men idag hade jag i alla fall skolavslutning. Även den helt onödig. Jag förstår inte vad det sak vara bra för. Grundskolans skolavslutningar finns en mening med. Gymnasiets skolavslutningar är totalt meningslösa.

Nu: Sommarlov i en vecka och sedan jobb, jobb, jobb i sex veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela