Sara

Fraktkostnad

Publicerad 2008-06-17 10:40:50 i Sakerna

Igår var stackars lilla jag sjuk. Det kan väl kanske hända att jag är en gnutta sjuk idag också. Men jag hatar att vara sjuk så därför tänker jag bli frisk å det snaraste. I alla fall så fort att jag kan gå på tipspromenad med Ellen ikväll. Tipspromenad och fika, härliga grejer det!

Tjaa, igår gjorde jag alltså inte så mkt, av förklarliga själ. Jag läste ut den sista intressanta boken i mammas bokhylla. Nu är det verkligen panik innan bokpaketet från bokus kommer. Smarta som vi är beställde ju jag och mamma böcker därifrån redan förra veckan. Och så beställde vi lite till i söndags. Dubbel frakt, inte bra. Men när frakten är 19 kr är det ändå ganska överkomligt =) Det är värre på apoteket där det kostar 34 kr. Helt galet. Kan inte myndigheterna vara så söta och bjuda på det, det blir väl ändå billigare i längden än att ha apotekare anställda i butikerna, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela