Sara

Kvällskoll

Publicerad 2008-06-17 21:29:37 i Sakerna

Har gått tipspromenad med fina Ellen och skvallrade lite med henne. Bl a avhandlades ämnet barn. Av ngn anledning är det jätteaktuellt i människors liv just nu. Fast vi vill helst bara spy på det. Nepp, inga barn för oss än på länge!

Dessutom har jag varit riktigt ordentlig och bakat två tacopajer till min matlådor. Mat för åtta dagar fixat. Det roliga är att jag inte riktigt vet hur jag ska hinna äta upp all paj. Jobbar sex veckor så det kommer bli tacopaj minst en gång i veckan för mig, det ni!

Måste snart fixa mina midsommarplaner också. Har ingen aaaning om vad jag ska göra, vart eller med vilka och börjar få lite minipanik. Men, det löser sig alltid. Det har ju en tendens att göra det.

Kommentarer

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-06-17 21:31:25

Hanky Panky erbjudande på min blogg – först till kvarn



Passa på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela