Sara

Lovely ostkaka

Publicerad 2008-06-28 18:29:51 i Sakerna

Nepp, nu ska jag ta tag i mitt liv och gå en promenad. Det regnar ju inte ute och då får man passa på. Har ätit alldeles för mkt och motionerat alldeles för lite på sista tiden. Det blir lätt så när det är sommarlov.

Sedan ska jag äta lite till, kvällsmaten idag består av min farmors gudomliga ostkaka. Hennes ostkaka slår lätt alla andra ostkakor. Hon gör riktig ostkaka, med ostlöpe och mjölk, ingen mesig kesella här inte! Förstår inte att hon orkar egentligen, det tar en massa tid att göra det på riktigt... Flera dygn.

Ikväll är det bio med Ellen som gäller. Vi väljer mellan Sex & the City och Jiddra inte med Zohan. Får se vad det blir så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela