Sara

Mera litteratur åt folket!

Publicerad 2008-06-15 20:06:13 i Sakerna

Nehepp, nu ska jag påbörja nästa bok i tillvaron. "Mina" böcker är för tillfället slut, läste ut min sista biblioteksbok för en liten stund sedan. Janet Evanovich. Vem älskar inte Stephanie Plum? Jag gillar henne massor! Nu ska jag påbörja en aning djupare bok som mor min har släpat hem. Eller släpat har hon nog inte gjort eftersom det är en pocketbok, men ni fattar grejen...

Väldigt mycket litteratur här på sistone, men alla mår bra av lite litteratur emellanåt. Och vissa behöver det mer än andra. Ida, känn dig inte träffad!

Nu ska jag dricka te, äta lite choklad och läsa Emilie Richards.

Tjolahopp!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-06-15 23:23:21

Moahaha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela