Sara

Pappsen

Publicerad 2008-06-28 17:21:42 i Sakerna

Livets stora gåta är varför man alltid vaknar så rackarns tidigt på helgerna. Idag slog jag upp mina blå (gulligt uttryck) klockan 8. Helt oförklarligt, jag som var helt slut efter veckan, trodde jag. Men tydligen inte. Hursomhelst så var det bra på sitt sätt för jag och mamma bestämde oss för att dra med min stackars oskyldige bror till stan för lite shopping. Pappa sprang fort undan när vi började prata om det. Han åkte till skogen istället. Enligt honom en mycket bättre plats än läskig asfalt och tegel. Min pappa är en söting till bonde =) Väldigt anti allt som heter konsumtion (när det inte gäller mat) och han tycker inte alls om att gå i affärer, och han dricker lika gärna kaffe ute i skogen med hembakt bulle än sitter inne på ett café och äter mycket god bakelse. Jag gillar pappsen min starkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela