Sara

Pengar, böcker och problem

Publicerad 2008-06-15 11:45:43 i Sakerna

Jag kommer att ruinera mig på bokus.se. Fick stipendie i latin i form av en bok, den andra (fråga mig inte varför jag fick den andra och inte den första) i en serie om Julius Caesar. Jag har fruktansvärt svårt att läsa andra boken i en serie innan den första. Det har t.o.m. hänt att jag lämnat tillbaka en bok till biblioteket oläst eftersom det inte var den första i serien, sedan lånade jag den såklart en gång till när jag läst den första. Kort och gott, nu måste jag läsa första boken i serien (Roms portar) innan jag kan läsa min bok, Kungars död. Och jag vill väldigt gärna äga alla böcker i en serie om jag har en bok. Problemet. Jag har redan en beställning från Bokus som inte kommit fram än. Alltså känns det dumt att beställa en bok till, och det är onödigt att beställa bara en bok eftersom det blir lika dyrt som att köpa i en IRL-affär. Jag sitter i en jobbig situation alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela