Sara

Rödbränd

Publicerad 2008-06-06 18:28:03 i Löjliga listor

Dåligt bloggande, tyvärr kan jag inte bara skylla på Barcelona eftersom jag faktiskt kom hem i tisdags. Men jag kan skylla på trötthet och sol. Vem vill egentligen sitta inne och blogga (vårt trådlösa räcker inte ut) när man kan ligga ute och pressa? Idag har jag dock pressat för mycket vilket lett till väldigt röd urringing. Men jag får hålla mig inomhus imorgon och pressa på mage så att ryggen blir brun så är jag fin till på söndag. Ska till Panka då och bada med Ellen, Maria och Natalie =) Sedan ska vi åka och titta på Josses bal, den lilla flickan tog ju studenten igår, Jag var en gnutta avundsjuk får jag ju säga. Men nu ska jag gå och titta efter om det finns något ätbart i köket =)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-06-06 19:22:34

Det funkar för mig^^ HAHA!

Postat av: Lottie

Publicerad 2008-06-08 16:17:22

Jag saknar sara göranssons doft. Kan vi inte ses i sommar? puss :'

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela