Sara

Tågresenär

Publicerad 2008-06-13 20:52:20 i Löjliga listor

Jag är rätt trött på allt för tillfället. Är slut på allt, vill ingenting. Egentligen bara sitta inne på mitt rum, äta torkad frukt och läsa böcker... Har dock lovat att åka till pojkvännen min (neej, jag vill inte dit, egentligen) imorgon så jag får glatt pallra mig iväg till tåget. Vill väldigt gärna träffa honom, söt som han är, men orkar inte åka tåg. 1 h 54 min är den kortaste tiden jag kan komma undan med. Bläh, en gång i tiden tyckte jag jättemycket om tåget. Skönt att ha lite tid för mig själv, läste, lyssnade på musik. Tog det allmänt lugnt och mådde bra.

Nu är jag så trött på det. Jag. Vill. Inte. Åka. Tåg. Mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela