Sara

Vaxning av ben

Publicerad 2008-06-29 20:00:46 i Sakerna

Är fullproppad emd ostkaka (kvar sedan igår, lika god kall) och exotic snacks. Mumsigt mumsigt. Men nu vill jag inte ha fler yoghurtdoppade nötter idag. Kanske imorgon. För övrigt har dagen förflutit väldigt lugnt. Vi har varit och hälsat på Victor igen, den stackaren hade stukat foten så vi fick ta med oss kryckor och mamma drog fram tejp och linda ur handväskan (okej, hon hade det i en plastpåse) och så hade vi sjukstuga i receptionen. Stackars Victor blev tejpad nästan ända upp till knät och jag har lovat att jag ska skratta åt honom när det är dags att dra bort tejpen från de lurviga benen. Han såg inte överlycklig ut av någon anledning ^^

Men nu ska jag packa lite inför morgondagen. Tidig träning på gymmet imorgon. Kvar över sex ska jag hänga på låset.

Buenos noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela