Sara

Godishelg

Publicerad 2008-03-09 18:16:24 i Sakerna

Massa godis har jag ätit under helgen, sådär lagom nyttigt. Men gott var det och jag får väl köra hårt på gymmet imorgon så bränner jag väl en del av det i alla fall.

Men en bra helg har det varit, i fredags var jag och David på bio, Försoning såg vi och den var sjukt sorglig. David satt och snyftade som ett litet barn. I går var vi en sväng i Skövde och träffade Ida och Alex en stund, sedan åkte vi till mormor och morfar på våffelkväll. Och så blev det ju såklart en titt på Andra chansen även om vi inte tittade så jättenoga. Idag har vi mest pluggat och tagit det lugnt och varit i Frejahallen och tittat på Eriks friidrottsträning eftersom David skulle till tåget direkt efter.

Resten av kvällen tänkte jag tillbringa med min bok och så tänkte jag äta kärleksmums och dricka té, perfekt avslutning på nyttig helg ^^

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-03-09 21:02:38

For the record så lipade du igenom halva filmen^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela