Sara

Kaka, kaka, kaka

Publicerad 2008-03-18 12:36:53 i Sakerna

Det snöade igår. Om någon missade det. Och idag är det snö, och strålande solsken, hade det varit för två månader sedan hade jag varit överlycklig, nu är jag bara sur. Jag vill inte ha snö, bara vår. Fast man får ju vara glad att solen skiner, då smälter ju snön lite fortare, och det är ju en väldigt fin dag ute så jag ska nog bannemig pallra mig iväg på en liten promenix med mor. Om hon nu känner för att promenixa... Men jag kan ju locka med att om hon går en sväng med mig så får hon äta en kaka med gott samvete sedan. Det borde funka ^^ Och ni ska veta att det är väldigt frestande att äta kaka eftersom det luktar kardemummakaka i hela huset. Och kardemummakaka är gottgott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela