Sara

Nötter & choklad

Publicerad 2008-03-24 20:18:29 i Sakerna

Slut på påsklovet för den här gången. Lite för tidigt tycker jag allt, jag hade kunnat vara ledig ett par dagar till. Men nu är det spm det är, det är bara att ladda inför engelskan imorgon. Det har i vilket fall som helst varit en bra påsk. Jag har inte hunnit ha tråkigt utan det har varit livat större delen av tiden. Och i fredags fick jag världens bästa present av Nilla. Hon hade köpt en kokbok om nötter och choklad till mig. Jag blev själaglad och mamma blev ungefär lika lycklig som jag. Dock ska jag nog vänta ett tag med att göra några recept ur den för den här påsken har fört med sig alldeles för mycket godis. Nu är det inte ens gott längre, så illa är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela