Sara

Oväder

Publicerad 2008-03-21 16:19:20 i Sakerna

Ska snart sätta mig på tåget och åka ner till Gnosjö. Det är lite lagom lockande i det här vädret får jag ju säga. Känner inte för att bli stående någonstans, missa anslutningståget eller bli sittande på stationen i Jkp. Inte alls, men det verkar ju ha lugnat ner sig nu så det ska nog gå bra. Jag har i vilket fall som helst fyllt på mp3:n med nya låtar så att jag har lite att sysselsätta mig med om det händer något. Och har en bok som snart är utläst och en som jag ska börja på så jag klarar mig nog =)

Och annars har dagen varit sådär lagom meningslös. Det mest nyttiga jag har gjort var övningskörningen på flörmiddagen. Det var rejält krångligt att köra i det här vädret men jag får ju säga att jag klarade det riktigt bra!

Meen, nu ska jag kolla in SJ:s hemsida angående eventuella förseningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela