Sara

Plugg och motion

Publicerad 2008-03-02 12:46:04 i Sakerna

Jag har slarvat lite med pluggandet den här veckan. Egentligen hade jag tänkt att börja så smått med engelskan (prov på tisdag) i torsdags men glömde det och tänkte pluggat igår istället. Men glömde det också så nu får jag plugga dubbelt så mycket idag istället. Men det går nog bra. Jag har ju studiedag imorgon också se jag klarar mig nog. Och nu har jag i alla fall kommit igång med pluggandet. Så det går lite framåt iaf =)

Igår hade jag en riktigt bra dag trots missat pluggande. På förmiddagen var jag och mamma inne i staden och shoppade på 25 % rabatt. det blev en del fint till oss båda, sen åkte vi hem till mormor och fikade och svängde in på Lidl för att handla lite. På kvällen kom Ellen hit och vi hade några treviga timmar framför Melodifestivalen och lite prat hann vi också med. Bl a kom vi fram till att vi ska springa Vårruset och gå på handboll (jag ville springa Vårruset och Ellen ville gå på handboll så vi kompromissade).

Men nu ska jag återgå till pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela