Sara

Skara

Publicerad 2008-03-20 19:59:51 i Sakerna

Jag har haft en jättemysig dag idag! Jag och Ida åkte och hälsade på Lottie i Skara och det var så himla kul att träffa henne igen. Och att träffas alla tre, det har vi inte gjort sedan i somras. Det var lite konstigt i början men efter ett tag gick det över och det blev som vanligt igen. Vi tänkte egentligen kolla på film men det behövde vi aldrig göra för vi pratade hela tiden. Om allt och ingenting. Och Lottie har en så fruktansvärt fin lägenhet. Grönt, färgglatt och härligt!

Innan vi tog bussen till Skara var jag och Ida och tränade. Men det gick inte så bra för jag var så himla trött efter igår så jag orkade inte så mycket. Men jag fick i alla fall lite energi av träningen så resten av dagen har jag varit pigg =)

Jag hade en bra dag igår också när jag var i Ullared. I bilen var det livat värre och jag hade Speciell på hjärnan hela kvällen efteråt. Och jag fick inhandlat riktigt bra saker också så det var en lyckad resa.

Kommentarer

Postat av: elinpelin!

Publicerad 2008-03-21 11:43:49

JAG TROR ATT DU ÄR SPECIELL, TJALALALAAAAAA (Y)
(ja, han är ett geni, den där Gessle)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-21 14:32:44

Per gödsel borde dö!

Postat av: elinpelin!

Publicerad 2008-03-21 20:00:57

till förmån för vem då, ungefär?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela