Sara

Snart, snart, snart

Publicerad 2008-03-27 19:57:21 i Sakerna

Jag är mäkta stolt över mig själv idag. Jag stod nämligen på löpbandet hela 5 km idag. Det är en bit, och det tog en stund, 42 min och 42 sek närmare bestämt. Det gick kanske inte så jättefort, men jag orkade och det hade jag aldrig trott! Men det var väl en bra dag idag antar jag. Resten av dagen har väl varit som torsdagar brukar, lite kör, lite tyska, matte och sån´t därn´t. Det jobbiga kom när jag åkte till Kyrkans Hus, jag orkade inte riktigt med att vara social och trevlig och söt och gullig mot barnen. Kände inte för det idag helt enkelt, men det löste sig och jag klarade det med utan några smärre incidenter. Önskar bara att jag slapp gå till skolan imorgon och jag är absolut inte på Piña Palmera på lördag. Hualigen fem timmar (minst) i Kyrkans Hus. Vill helst stanna hemma, ligga i sängen och läsa och ladda för Berlin. Det är snart måndag och då drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela