Sara

Tlöttelöttig

Publicerad 2008-03-11 18:52:31 i Sakerna

Sådärja, nu var spanskan klar minsann, och bra blev det nog tror jag. Funderar på att lägga in en bild också, det är ju alltid uppskattat, speciellt av Teresita, men vi får se hur det blir med den saken, jag känner mig lagom trött på det nu faktiskt. Det är inte jätteintressant att skriva om påsken i fem olika latinamerikanska länder som firar på samma sätt.

Romeo och Julia var i alla fall bra. De flesta var väldigt duktiga och det var en intressant tolkning som de hade gjort, absolut ingen traditionell version av det hela. Det var mycket dans och det var väldigt bra gjort.

Och utvecklingssamtalet gick bra också, då duktig så är jag =) Och så fick jag ta en sväng till schemaläggaren ockå för en (förhoppningsvis) sista koll på valen inför trean, nu ska det nog stämma och bli bra tror (och hoppas) jag. Orkar inte engagera mig i att gå till schemarummet mer nu känner jag, är en aning trött på det får jag ju säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela