Sara

Allt och inget

Publicerad 2008-05-05 20:19:18 i Sakerna

Dåligt bloggande, jag vet. Sanningen är att jag inte suttit vid en dator sedan sist, när nu det var. Typ i onsdags eller ngt sånt tror jag. Men det har inte hänt ngt speciellt så ingen skada skedd! Jag har mest slappat, pluggat lite matte och gjort massa smycken. Mamma ska på hantverksmässa nästa helg så då ska hon får sälja lite. Jag har en del i gömmorna som jag vill bli av med, jag hinner ju inte använda allt!

Idag var det dags för skola igen. Inte jättekul att komma tillbaka, det är rätt ordentligt mycket saker som ska göras för tillfället och en del veliga lärare osm vägrar att vara som alla andra och struntar helt i att bestämma ett inlämningsdatum.

Men nu ska jag ta igen alla bloggar jag missat. Det lär ju vara en del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela