Sara

Avskavt gult nagellack

Publicerad 2008-05-23 19:48:09 i Löjliga listor

Fredag idag, en verkligt typisk fredag. Ingen orkade egentligen engagera sig på lektionerna och på latinet klistrade vi blommor och skrev namn på dem. På matten var det ännu mer oseriöst, om möjligt. Vi har vikarie för tillfället, en lärarstudent vid namn Olle. Han tillbringade lektionen med att prata om allt från hur det är att vara lärare till Melodifestivalen. Jag, Maria och Sofie försökte faktiskt jobb apå vår inlämning men det var en gnutta svårt med honom pratandes bredvid. Hursomhelst, inte mkt vettigt har blivit gjort idag, jag övertalade min mamma att köpa gardiner till Victor för 600 spänn och sedan dess har jag läst och ätit pizza, eftersom ingen orkade ställa sig och laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela