Sara

Grattis!

Publicerad 2008-05-07 18:49:36 i Sakerna

Maria, Victor och Samuel fyller år idag. 18, 15 och 12. Stora flickor och pojkar allihopa nu!

Jag och Sofie överraskade Maria med tårta och present efter skolan.  Vi gick upp till henne från Sofie och ni ska veta att det är en bit, speciellt i solsken. Det var väldigt varmt och inte en vindpust på Kapellsgatan (som är sjuuukt lång). Men det gick, svettiga var vi när vi kom fram men vi fick kramar och vatten och cheesecake så det löste sig. Och Maria blev jätteglad över att vi kom, hon hade inte anat någonting =) Vi hade lite problem med planeringen ett tag och fick smussla lite men vi lyckades hålla det hemligt. Det är ju annars svårt när man umgås så tätt ihop.

Nu ikväll blir det mera tårta, visserligen något så oproffsigt som färdigköpt på ica men vi ka ha riktigt kalas på söndagen för Victor, Erik och pappa så då blir det mera tårta. Den här veckan är inte särskilt bra för mitt midjemått. Men jag gick ju som sagt en bit idag och får köra hårt på gymmet imorgon så jag förbränner lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela