Sara

Ingen groda mer =(

Publicerad 2008-05-19 17:38:17 i Löjliga listor

Förresten har jag ngt väldigt sorgligt att förtälja, min underbara groda som jag köpte när vi var i Danmark har gått sönder. Jag slog sönder den häromdagen när jag skulle ta lite pengar ur den till parkeringsavgift. Blev helt förtvivlad och kände nästan hur tårarna kom. Så mamma har lovat att köpa en ny sparbössa till mig. Dock måste jag ju hitta en lika fin först. Och det är inte lätt ska ni veta. Googlade efter sparbössar hela kvällen igår men hittade inte en enda som var riktigt fin. Så om någon hittar en söt en kan ni ju hojta till!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2008-05-22 11:50:44

du sara, jag hittade en jättesöt grod sparbössa på åhlens i skövde häromdagen. den var grön med typ blåaktika blommor på.

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela