Sara

Inget sex på måndagar

Publicerad 2008-05-19 16:46:14 i Löjliga listor

Måndag idag, mycket måndag. Dagen började med att jag tänkte "Nej, jag vill inte!" när klockan ringer. Och det händer sällan att jag tänker så, oftast brukar jag tänka "Jaha, nu var det dags igen" men nu vill jag verkligen inte mer. Uh, är trött på skolan, trött på läxor, trött på grupper och flöjt på eftermiddagarna och vill INTE mer nu!

Dagen fortsatte inte mkt bättre eftersom jag kom på att jag dubbelbokat mig ikväll. Hade lite ångest över detta eftersom den ena grejen var en sådan som jag verkligen vill gå på och den andra en sådan som jag verkligen måste gå på. Men jag ringde i alla fall och avbokade den jag vile gå på. Så ikväll blir det ingen jätterolig aktivitet. Men den tar i alla fall inte så lång tid och efteråt ska jag dra på mysbyxorna och slänga mig i soffan med en bok.

Jag var lite olydig idag också eftersom jag inte gick på den obligatoriska föreläsningen om Klamydia som Carl-Einar Häckner höll i skolan. Men den började kvart i tre och jag slutade tjugo över tolv och kände int för att stanna kvar. Dessutom är inte Carl-Einar Häckner min favoritperson direkt. Snarare tvärtom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela