Sara

Kall vårdag

Publicerad 2008-05-13 18:11:41 i Löjliga listor

Det var kallt idag, tråkigt att det är dåligt väder när man väl har tid att sola. Förra veckan hade jag så mycket att göra så jag hann inte riktigt njuta. Men jag ska inte klaga. Det var skönt så länge det varade och sommaren lär ju bjuda på lite mer sol än så. Om det inte blir en sådan katastrofsommar som förra året. Men i vilket fall som helst är det sommar i Barcelona och nu är det bara två veckor kvar. Tjohoo!

Dagen i övrigt bestod av en enda lång väntan, först på latinprovet (som gick bra) och sedan på att få sluta. Efter skolan gick jag en sväng till biblioteket och sedan till centrum där jag kollade runt lite innan Sofie och Maria kom och vi fikade på Lilla Blå. Det var mysigt och skönt att träffas och prata utanför skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela