Sara

Mat, mat, mat

Publicerad 2008-05-11 18:01:35 i Löjliga listor

Lite tråkigt att solen försvann precis när gästerna gick. Jag kunde ju inte gärna lagt mig i bikini i uterummet när de var här. Och nu är det ju ingen idé längre. Men men, jag har i alla fall fått lite ränder efter igår och iförrgår =)

Var en sväng i kyrkan idag innan vi hade kalas eftersom det var familjegudstjänst. Jag, Tilda, Ellen och Lisa spelade en pjäs där vi var på stranden och pratade om ozonlagret. Det var tänkt att det skulle komma lite fler barn än det gjorde och att de skulle få komma med idéer om hur man kan förbättra miljön, tyvärr kom det inte jättemånga barn. men pensionärerna kunde de också! Duktiga mijötänkare där. Hursomhelst, en bra gudstjänst blev det och gott fika var det efteråt. Har inte gjort annat än ätit idag eftersom det ju var en del mat på kalaset också. Men en sväng till gymmet imorgon så löser det sig nog. Inhandlade nya, roliga träningslinnen igår så det blir extra roligt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela