Sara

Plugghäst

Publicerad 2008-05-06 18:18:31 i Sakerna

Jag tillbringar dagarna med att plugga. Det känns i alla fall så. Härliga tider är det med latin, matte och svenska på gång. Dessutom en liten tyskaläxa som ligger och spökar. Men den har jag faktiskt skjutit upp tills imorgon, tro det eller ej.

Men som sagt, latin var det. Glosor, småord och grammatik. Grammatik en masse. Och det är inte riktigt min grej får jag ju erkänna, men bannemig om jag inte ska fixa till mit latinbetyg. Vad ARG jag kommer att vara på mig själv om jag inte lyckas med målet. Då kommer mina svarta ögon fram!

Men än så länge är jag ganska beskedlig och mycket trött. Grammatiken snurrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela