Sara

Runtomkring

Publicerad 2008-05-10 12:10:01 i Löjliga listor

Och solen skiner idag också, lite tråkigt att sitta inne alltså, egentligen borde man vara ut eoch njuta. men jag ska gå ut, dock inte riktigt än, det är ingen idé att bränna upp sig utan man får ta det lite lugnt i solen till att börja med. Men jag ska lägga mig i solen med en bok, så småningom.

Annars är det städning som gäller idag, och lite bak och lite dukning. Vi ska ha kalas för tre pojkar här imorgon och det är alltid skönt att förbereda så mycket som möjligt så blir det mindre att göra imorgon. Imorgon är det dessutom lite stressigt för min del eftersom jag ska vara i kyrkan på förmiddagen för en gudstjänst och sedan vara tillbaka här klockan tolv. Så jag får hoppas att moppen är på bra humör och gör som jag vill! Den tenderar ju annars att krångla när man absolut vill att den ska funka normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela