Sara

Slappardag

Publicerad 2008-05-26 19:25:47 i Sakerna

Idag har jag inte gjort många knop, för att citera mor min. Var i skolan från 08.00 till 10.05 och sedan var ja gpå gymmet en sväng, lånade några böcker på biblioteket, har packat alla kläder inför imorgon (bara tio kilo i resväskan än, jag klarar mig nog under gränsen!) och sedan dess har jag läst, läst, läst. Försökte ligga ute i solen ett tag men det gick inte så br eftersom solen gick i moln.

Men, nu är jag i alla fall klar inför Barcelona, nästan. Har ju en del packning kvar men ingenting som jag kan göra idag, det får vänta till imorgon. Nu ska jag bara fortsätta läsa och ladda inför NKP-tyska imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela