Sara

Solen skiner och alla människor är glada

Publicerad 2008-05-09 14:35:55 i Löjliga listor

Sitter i skolan och väntar på att Linnéa ska ringa. Har fått lov att åka hem med henne och Charles. Skönt att slippa vänta på bussen och ännu skönare att slippa gå hem. Dessutom gör detta att jag kommer hem lite tidigare och detta innebär att jag ska lägga mig i trädgården och läsa lite, försöka få lite sol på mig och njuta av det underbara vädret! Det var så skönt att kunna gå ut på lunchen idag, vi satt på konstgräsplan och snackade skit och åt godis. Härligt! Sedan hade vi världens slappaste mattelektion. Hälften av tiden gick åt till demokratiska handuppråckningar och egentligen orkade ingen jobba. Inte ens Berit. Nu har jag precis haft svenskaprov. Och jag tror att det gick dugligt. Kändes okej i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela