Sara

Världens-bästa-allra-sista-sommarlov!

Publicerad 2008-05-21 17:11:42 i Sakerna

Dåliga saker är:

- att glömma High fidelity hemma och därmed inte ha ngt att läsa hos morföräldrarna.
- att Vivace inte börjar förrän klockan 18.00.
- att skolan nästan är slut och det inte finns ngt att göra på håltimmarna.
- att det är tio miljarder grejer utanför skolan som jag ska/bör/vill göra som jag inte pallar.
- att jag inte hoppar och studsar över att åka till Barcelona.
- att jag har massa saker att göra innan Barca.
- att det är körövning i massa timmar dagen efter att jag kommit hem från Barca.
- att jag har skoskav och inte kan gå i mina nya fina skor.
- att jag inte har några söta skor.
- att David är typ 12 mil bort.
- att det är 7 månader och 6 dagar tills jag fyller 18.
- att det är ännu längre tills jag tar körkort.

Bra saker är:

- att det är ledargrupp med pizza (troligen) ikväll, myyyys!
- att jag ska träffa Ida i Gbg på lördag!
- att det efter Gbg är dags för ESC hos Ellen med thaimat, mumma!
- att solen kommer att lysa i Barca = solbränna!
- att det är mindre än en månad kvar till sommarlov!

Så nu kör vi järnet och grejar all den här skiten så att sommarlovet blir bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela