Sara

Advent =)

Publicerad 2008-11-28 17:48:09 i Sakerna

Två hektiska dagar. Eller, gårdagen var i alla fall hektiskt. Idag var det rätt slappt, dessutom struntade jag i sista lektionen. Tyckte att det verkade ganska ovärt (är det egentligen ett "rikigt" ord?) att gå till hälsopedagogiken och bara titta på en komedi, det var bättre att åka hem. Det mådde jag bättre av =)

Nu är i alla fal adventskonserterna över. Väldigt skönt får jag ju säga. Är ganska trött på Hallelujakören nu. Dock lär jag få fortsätta att spela jullåtar eftersom vi ska spela med Vivace nästa vecka, men det är roligare än den rackars Profilorkestern!

Nu ska jag njuta av att mamma och jag har bytt gardiner i de viktigaste fönstren (mitt rum och köket), titta på Mamma Mia och äta godis.



Såhär fint är det i mitt fönster nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela