Sara

Igår: För mycket. Idag: för lite.

Publicerad 2008-11-20 17:21:28 i Sakerna

Idag har det inte varit en bra dag alls. Kan inte riktigt sätta fingret på varför men det kan bero på lite dåligt med näring för min stackars kropp. Idag måste jag äta galet tidig lunch i skolan. Redan kvart i elva satt jag i matsalen idag och inte blev det mkt ätit heller, jag är dålig på att få i mig skolmaten, tyvärr. Jag skulle verkligen behöva den de dagar jag tränar på morgonen. Så från elva till fyra åt jag ingenting annat än ett äpple, lite lite med tanke på att träningspasset imorse var stenhårt (5 minuters konstant smärta på roddmaskinen). Så när mamma hämtade mig efter skolan orkade jag inte titta åt några mattor överhuvudtaget. Och när stackars pappa försökte prata med mig när jag kom hem svarade jag inte ens... Så'n blir jag när jag inte får mat. Då är det synd om de som är i närheten...

Well, jag har i alla fall sammanställt alla enkäter. Dock lär det komma en lika stor hög till på måndag.

Nu: körkortsteori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela