Sara

Ingen praktik, tralalala!

Publicerad 2008-11-12 11:23:27 i Sakerna

Morgonen började inget vidare. Pallrade mig visserligen ner i duschen och tog på mig min mycket fina rutiga kjol men mycket mer var det inte. När jag väl skulle ut genom dörren tog det stopp. Det regnade, jag orkade inte leta reda på regnjackan, mamma erbjöd sig att skjutsa mig, ja tack sa jag men ville inte åka så tidigt och det hela slutade med att mamma sa:
- Jag ringer och sjukanmäler dig.
- Sjukanmäler du mig imorgon också? frågade jag lite finurligt.
- Nja, det vet jag inte.
Men, hon sjukanmälde mig och sa att jag antagligen inte kommer imorgon heller. I like my mum a loooot =)


Mamma är bra på mycket, men kan inte ta kort på sig själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela