Sara

Jag har inget liv

Publicerad 2008-11-26 20:01:46 i Sakerna

Idag har det varit en fruktansvärt lång dag, den här veckan kryllar av långa dagar. Inte ens fredag är ngt undantag eftersom jag då ska vara i Fredriksbergskyrkan kvart i åtta. Är väldigt tjurig över det eftersom jag egentligen inte börjar förrän elva. Tycker att det är rätt taskigt att skolan att kräva så mycket av oss. Idag var det två timmars träning, imorgon blir det nog 4 timmar i kyrkan och så fredag morgon. Tycker inte att de kan begära att vi ska lägga ner så mycket fritid. Lärarna får ju betalt, det får inte vi. Dålig stil men jag antar att det inte är så mycket att göra åt. Ska dock bli galet skönt att slippa skiten i vår. Hu så trött jag är på allt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela