Sara

Jag slipper i alla fall religionen

Publicerad 2008-11-02 20:12:49 i Sakerna

Är inte alls peppad inför skolan imorgon. Inte någonstans. Känner inte för en lång, ändlös håltimma i biblioteket. Just nu har jag faktiskt nästan inget att göra heller, det gör det hela ännu värre. Jag är aldrig nöjd. Klagar när det är mycket att göra och klagar ännu mer när det är lite. Men med mina håltimmar blir dagarna så oändligt långa när man sitter i skolan och det inte finns något att ta sig för. En enda lång väntan på att få åka hem. Men imorgon är det projektarbete som gäller. Har jag tur kan jag flirta till mig att få åka hem med 3-bussen.


Såhär glad var jag igår innan tonårslägret, sedan dess har humöret gått neråt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela