Sara

Klänningar och övningskörning

Publicerad 2008-11-13 16:23:12 i Sakerna

När jag och mamma ända var ute och åkte tog vi oss en tur till Skara och balklänningsaffären jag upptäckte i söndags. Öppet var det så vi stövlade in och började prova. De första klänningen var alldeles, alldeles underbar. Satt jättebra och var allmänt vacker. Den var visserligen inte i min färg (puderrosa + Sara = blek, mycket timid flicka) men det fanns som tur var andra färger att välja på så det blir nog en turkos. Om det nu blir den klänningen. Mamma och jag har kommit igång ordentligt nu så på lördag blir det Blidsberg och på tisdag Lundsbrunn. Vi kör intensivt =)

Det blev ju en hel del övningskörning idag också, galet segt att ligga i 80 och 70 hela vägen till Alingsås, det blev desto roligare när vi kom till Vara när det var 100 hela vägen till Skara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela