Sara

Lite tungt, egentligen...

Publicerad 2008-11-05 18:45:09 i Sakerna

Förresten har jag träningsvärk, riktigt mycket. Det var längesedan senast. Det är skönt som bara den att det gör ont när man skrattar och att går segt när man reser sig upp från en stol. Men. Träningsvärk  korsryggen är ingen höjdare Borde nog egentligen sänka vikten på ryggmaskinen, men då kan jag göra hur många som helst utan att bli trött och det har jag inte tid med. Försöker att undvika att titta på vikterna när jag sätter i pinnen för att inte bli livrädd över hur tungt det egentligen är... Jag har mer vikt på ryggmaskinen är på vissa benmaskiner. Det är nog inte riktigt meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela